В попередніх матеріалах ми розповіли про новий розділ у Кабінеті Cashalot - Замовлення. Для кого він і які можливості має.
Цього разу ділимося порадами про те, як редагувати створене замовлення та якими функціями скористатись для його відстеження у Кабінеті Cashalot.
Щодо редагування створеного Замовлення
Для того, щоб відредагувати вже створене замовлення, необхідно в табличній частині розділу Замовлення обрати замовлення, що буде редагуватися.
Після цього з'являться доступні іконки для дій із записом, зокрема, редагувати .
Зверніть увагу! Редагувати Замовлення можна із статусом "Новий", "Призначений", "Заміна виконавця".
У замовленні, відкритому на редагування, користувач може вносити необхідні зміни, після чого слід зберегти відредаговане замовлення, натиснувши кнопку Зберегти.
Щодо відстеження Замовлення
Відстежувати замовлення можна за:
- статусом,
- виконавцем,
- датою створення,
- датою виконання
- іншими параметрами.
Нагадаємо, що замовлення відображаються у вигляді записів таблиці, в якій є можливість їх відсортувати або відфільтрувати, виконати додаткові дії.
Також у розділі можна швидко відфільтрувати замовлення за періодом їх створення та статусами.
Про те, як створити замовлення у Кабінеті Cashalot, ми писали тут.