Як створити замовлення у Кабінеті Cashalot?

17.12.2024
678

Нагадаємо нашим читачам, що у Кабінеті Cashalot з’явився новий розділ – Замовлення. Про це читайте тут

Далі розглянемо, як створити замовлення. 

Так, можливі два варіанти створення (формування) замовлення у Кабінеті Cashalot: 

  1. формування замовлення вручну користувачем; 
  2. автоматичне формування замовлення на основі отриманих даних від інтернет-магазинів (проєкт чека). 

1.Формування замовлення вручну користувачем 

Щоб створити замовлення, користувачу треба натиснути на кнопку Нове замовлення. Відкриється сторінка для заповнення нового замовлення (рис. 1).  

Рис. 1 

На сторінці замовлення користувач має можливість заповнити обов’язкові/необов’язкові поля.  

Щоб додати товар/послугу, користувач у полі пошуку вводить значення артикулу, штрихкоду або найменування та може обрати позицію із списку знайдених товарів/послуг (рис. 2):    

Рис. 2 

Для збереження введених даних не забудьте натиснути  кнопку Зберегти

Для зручності передбачена зміна статусу замовлення на інший статус залежно від дій, які виконуватиме користувач, а саме: 

  • Новий - статус призначається, якщо замовлення було збережено та поле "Виконавець" не містить дані. 
  • Призначений -  коли призначено виконавця і у формі замовлення поле "Виконавець" містить дані. 
  • В роботі -  якщо замовлення було завантажено у ПРРО Cashalot. 
  • Заміна виконавця - якщо у ПРРО Cashalot для завантаженого замовлення виконано дію "Перепризначити замовлення". 
  • Виконаний - коли виконавець на основі замовлення сформував чек у ПРРО Cashalot та зареєстрував цей чек на ФСКО, тобто замовлення було виконано та оплачено покупцем (замовником). 
  • Скасований -  якщо виконавець у ПРРО Cashalot або відповідальний у Кабінеті  Cashalot скасував замовлення. 

2. Формування замовлення на основі отриманих даних від інтернет-магазинів 

Якщо дані щодо замовлення будуть передаватись від інтернет-магазину, то замовлення у Кабінеті  Cashalot  буде створюватись і заповнюватись  автоматично на основі отриманих даних. 

Як бачите - все просто. Водночас новий функціонал буде дуже корисним помічником у вашій роботі! 

Детальну інструкцію щодо роботи з новим розділом Замовлення ви можете переглянути тут.  

В нашій наступній публікації ви дізнаєтесь, як редагувати та відстежувати замовлення та про інші нові можливості. 

Інші новини

11.07.2024
Чи скасовувати реєстрацію ПРРО у разі зміни виробника або ГО?
У разі зміни, зокрема, найменування або адреси господарської одиниці, де використовується ПРРО, здійснюється перереєстрація ПРРО.
Детальніше
01.06.2023
Підстави для розпломбування РРО
Розпломбування РРО здійснюють сервісні центри обслуговування за певних умов. Деталі - у нашому матеріалі.
Детальніше
17.12.2024
Як створити замовлення у Кабінеті Cashalot?
Розглянемо, як створити замовлення у Кабінеті Cashalot. Нагадаємо нашим читачам, що у Кабінеті Cashalot з’явився новий розділ – Замовлення.
Детальніше
20.05.2024
Що робити, якщо сформований Зет-звіт некоректно відображається в Е-кабінеті?
Які дії СГ, який направляв Зет-звіти сформовані РРО/ПРРО до фіскального сервера, однак в е-кабінеті інформація щодо таких звітів відображається не в повному обсязі?
Детальніше
Cashälot
в ефірі