Нагадаємо нашим читачам, що у Кабінеті Cashalot з’явився новий розділ – Замовлення. Про це читайте тут.
Далі розглянемо, як створити замовлення.
Так, можливі два варіанти створення (формування) замовлення у Кабінеті Cashalot:
- формування замовлення вручну користувачем;
- автоматичне формування замовлення на основі отриманих даних від інтернет-магазинів (проєкт чека).
1.Формування замовлення вручну користувачем
Щоб створити замовлення, користувачу треба натиснути на кнопку Нове замовлення. Відкриється сторінка для заповнення нового замовлення (рис. 1).
Рис. 1
На сторінці замовлення користувач має можливість заповнити обов’язкові/необов’язкові поля.
Щоб додати товар/послугу, користувач у полі пошуку вводить значення артикулу, штрихкоду або найменування та може обрати позицію із списку знайдених товарів/послуг (рис. 2):
Рис. 2
Для збереження введених даних не забудьте натиснути кнопку Зберегти.
Для зручності передбачена зміна статусу замовлення на інший статус залежно від дій, які виконуватиме користувач, а саме:
- Новий - статус призначається, якщо замовлення було збережено та поле "Виконавець" не містить дані.
- Призначений - коли призначено виконавця і у формі замовлення поле "Виконавець" містить дані.
- В роботі - якщо замовлення було завантажено у ПРРО Cashalot.
- Заміна виконавця - якщо у ПРРО Cashalot для завантаженого замовлення виконано дію "Перепризначити замовлення".
- Виконаний - коли виконавець на основі замовлення сформував чек у ПРРО Cashalot та зареєстрував цей чек на ФСКО, тобто замовлення було виконано та оплачено покупцем (замовником).
- Скасований - якщо виконавець у ПРРО Cashalot або відповідальний у Кабінеті Cashalot скасував замовлення.
2. Формування замовлення на основі отриманих даних від інтернет-магазинів
Якщо дані щодо замовлення будуть передаватись від інтернет-магазину, то замовлення у Кабінеті Cashalot буде створюватись і заповнюватись автоматично на основі отриманих даних.
Як бачите - все просто. Водночас новий функціонал буде дуже корисним помічником у вашій роботі!
Детальну інструкцію щодо роботи з новим розділом Замовлення ви можете переглянути тут.
В нашій наступній публікації ви дізнаєтесь, як редагувати та відстежувати замовлення та про інші нові можливості.