Як створити замовлення у Кабінеті Cashalot?

17.12.2024
506

Нагадаємо нашим читачам, що у Кабінеті Cashalot з’явився новий розділ – Замовлення. Про це читайте тут

Далі розглянемо, як створити замовлення. 

Так, можливі два варіанти створення (формування) замовлення у Кабінеті Cashalot: 

  1. формування замовлення вручну користувачем; 
  2. автоматичне формування замовлення на основі отриманих даних від інтернет-магазинів (проєкт чека). 

1.Формування замовлення вручну користувачем 

Щоб створити замовлення, користувачу треба натиснути на кнопку Нове замовлення. Відкриється сторінка для заповнення нового замовлення (рис. 1).  

Рис. 1 

На сторінці замовлення користувач має можливість заповнити обов’язкові/необов’язкові поля.  

Щоб додати товар/послугу, користувач у полі пошуку вводить значення артикулу, штрихкоду або найменування та може обрати позицію із списку знайдених товарів/послуг (рис. 2):    

Рис. 2 

Для збереження введених даних не забудьте натиснути  кнопку Зберегти

Для зручності передбачена зміна статусу замовлення на інший статус залежно від дій, які виконуватиме користувач, а саме: 

  • Новий - статус призначається, якщо замовлення було збережено та поле "Виконавець" не містить дані. 
  • Призначений -  коли призначено виконавця і у формі замовлення поле "Виконавець" містить дані. 
  • В роботі -  якщо замовлення було завантажено у ПРРО Cashalot. 
  • Заміна виконавця - якщо у ПРРО Cashalot для завантаженого замовлення виконано дію "Перепризначити замовлення". 
  • Виконаний - коли виконавець на основі замовлення сформував чек у ПРРО Cashalot та зареєстрував цей чек на ФСКО, тобто замовлення було виконано та оплачено покупцем (замовником). 
  • Скасований -  якщо виконавець у ПРРО Cashalot або відповідальний у Кабінеті  Cashalot скасував замовлення. 

2. Формування замовлення на основі отриманих даних від інтернет-магазинів 

Якщо дані щодо замовлення будуть передаватись від інтернет-магазину, то замовлення у Кабінеті  Cashalot  буде створюватись і заповнюватись  автоматично на основі отриманих даних. 

Як бачите - все просто. Водночас новий функціонал буде дуже корисним помічником у вашій роботі! 

Детальну інструкцію щодо роботи з новим розділом Замовлення ви можете переглянути тут.  

В нашій наступній публікації ви дізнаєтесь, як редагувати та відстежувати замовлення та про інші нові можливості. 

Інші новини

09.07.2024
Зміна адреси ГО: чи скасовувати реєстрацію ПРРО?
Чи потрібно скасовувати реєстрацію ПРРО у разі зміни адреси господарської одиниці? У разі зміни найменування або адреси господарської одиниці, де використовується програмний реєстр...
Детальніше
21.03.2025
X- звіт та Z-звіт: особливості відображення форм та засобів оплати
Cashalot постійно вдосконалюється. Тепер всі засоби оплати, які повторювалися при використанні протягом дня за кожною формою оплати будуть згруповані.
Детальніше
16.05.2024
Якими документами підтвердити право власності, володіння, користування ПРРО?
Якими документами суб’єкт господарювання може підтвердити право власності, володіння, користування ПРРО?
Детальніше
28.03.2023
СГ перейшов на ставку 2% єдиного податку: чи треба здійснювати перереєстрацію РРО/ПРРО?
Чи потрібно здійснювати перереєстрацію РРО та/або ПРРО з метою виключення інформації, щодо індивідуального податкового номеру в фіскальному чеку, якщо СГ включений до реєстру платн...
Детальніше
31.08.2022
Зміни по ГО за ф. 20-ОПП: як подати ф. № 1-ПРРО?
Розглянемо алгоритм дій при зміні інформації по господарській одиниці за ф. № 20-ОПП. Як потім подати форму № 1-ПРРО і врахувати усі особливості?
Детальніше
Cashälot
в ефірі