Як створити замовлення у Кабінеті Cashalot?

17.12.2024
745

Нагадаємо нашим читачам, що у Кабінеті Cashalot з’явився новий розділ – Замовлення. Про це читайте тут

Далі розглянемо, як створити замовлення. 

Так, можливі два варіанти створення (формування) замовлення у Кабінеті Cashalot: 

  1. формування замовлення вручну користувачем; 
  2. автоматичне формування замовлення на основі отриманих даних від інтернет-магазинів (проєкт чека). 

1.Формування замовлення вручну користувачем 

Щоб створити замовлення, користувачу треба натиснути на кнопку Нове замовлення. Відкриється сторінка для заповнення нового замовлення (рис. 1).  

Рис. 1 

На сторінці замовлення користувач має можливість заповнити обов’язкові/необов’язкові поля.  

Щоб додати товар/послугу, користувач у полі пошуку вводить значення артикулу, штрихкоду або найменування та може обрати позицію із списку знайдених товарів/послуг (рис. 2):    

Рис. 2 

Для збереження введених даних не забудьте натиснути  кнопку Зберегти

Для зручності передбачена зміна статусу замовлення на інший статус залежно від дій, які виконуватиме користувач, а саме: 

  • Новий - статус призначається, якщо замовлення було збережено та поле "Виконавець" не містить дані. 
  • Призначений -  коли призначено виконавця і у формі замовлення поле "Виконавець" містить дані. 
  • В роботі -  якщо замовлення було завантажено у ПРРО Cashalot. 
  • Заміна виконавця - якщо у ПРРО Cashalot для завантаженого замовлення виконано дію "Перепризначити замовлення". 
  • Виконаний - коли виконавець на основі замовлення сформував чек у ПРРО Cashalot та зареєстрував цей чек на ФСКО, тобто замовлення було виконано та оплачено покупцем (замовником). 
  • Скасований -  якщо виконавець у ПРРО Cashalot або відповідальний у Кабінеті  Cashalot скасував замовлення. 

2. Формування замовлення на основі отриманих даних від інтернет-магазинів 

Якщо дані щодо замовлення будуть передаватись від інтернет-магазину, то замовлення у Кабінеті  Cashalot  буде створюватись і заповнюватись  автоматично на основі отриманих даних. 

Як бачите - все просто. Водночас новий функціонал буде дуже корисним помічником у вашій роботі! 

Детальну інструкцію щодо роботи з новим розділом Замовлення ви можете переглянути тут.  

В нашій наступній публікації ви дізнаєтесь, як редагувати та відстежувати замовлення та про інші нові можливості. 

Інші новини

03.05.2023
Чи є підставою для проведення перевірки неподання СГ звітності про використання РРО/ПРРО?
Фактична перевірка може проводитися на підставі рішення керівника контролюючого органу за наявності хоча б однієї з підстав, зазначених п. 80.2 ПКУ.
Детальніше
13.09.2021
Як підготуватися ФОПам 2–4 групи до ведення свого бізнесу в 2022 році
З 1.01.2022 року ФОП 2–4 групи мають використовувати у своїй підприємницькій діяльності касові апарати або ПРРО. А чи всі зараз готові, що потрібно зробити, куди звернутися та яка...
Детальніше
31.05.2022
Статистика по чеках повернення: аналізуємо разом із Cashalot
Продовжуємо знайомити користувачів Cashalot з функціоналом та інструментами модуля «Аналітика». Цього разу ділимось інформацією про розділ «Статистика по чеках повернення».
Детальніше
23.01.2025
Звіт за ф. № ЗВР-1: коли подається?
В який термін та в яких випадках подається «Звіт про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок)» (форма № ЗВР-1)?
Детальніше
31.08.2023
Продавець не явився за товаром: особливості реєстрації повернення товару через служби доставки
Щодо особливостей реєстрації повернення товарів, непроданих у зв’язку з неявкою покупця – від ДПСУ.
Детальніше
Cashälot
в ефірі