В попередніх матеріалах ми розказали, як можна аналізувати діяльність свого бізнесу, скориставшись розділами Статистика по чекам продажу, Статистика по чекам повернення, Z-звіти в модулі Аналітика.
Цього разу розберемося, як працює розділ Аналітика по реалізованим товарам.
Цей розділ надає можливість проаналізувати долю продажу по групам товарів, а також дізнатися яка частка виручки припадає на певну групу товарів. У розділі можна аналізувати продаж за період по обраним товарам, динаміку реалізації у розрізі товарів та у розрізі господарських одиниць (далі - ГО). Також у обраному періоді є можливість аналізувати дані у розрізі ГО, ПРРО, касирів, по видам та способам оплати.
Щоб відкрити розділ, необхідно обрати в пункті головного меню Аналітика - Аналітика по реалізованим товарам (рис. 1):
Рис 1.
Вікно розділу, як і всі інші розділи модуля Аналітика, містить: фільтр, за допомогою якого здійснюється відбір даних для аналізу, панель діаграм, та дані у вигляді таблиці.
Реалізація по групам товарів
Для аналізу даних з реалізації по групам товарів можна скористатись встановленими по замовчуванню параметрами у фільтрі . Навівши мишку на один із секторів діаграми можна побачити інформацію у відсотковому виразі по кожній групі товарів (послуг) (рис. 2).
Рис. 2
Динаміка реалізації у розрізі товарів
Даний вид діаграми надає можливість проаналізувати динаміку реалізації у розрізі певних товарів у обраних ГО. Щоб обрати товарну позицію скористайтесь підключеним переліком (рис. 3):
Рис. 3
Переглянути більш докладну інформацію та побудувати звіт за кількома товарами можна, натиснувши на Детальніше (рис. 4):
Рис. 4
Щоб обрати декілька товарів (максимум 5 позицій), встановіть позначки у потрібних рядках у таблиці. Перелік обраних товарів відображається у списку праворуч від діаграми. Щоб видалити обраний товар натисніть іконку Х.
Побудувати звіт можна за Сумою реалізованих товарів або за їх Кількістю, натиснувши відповідну кнопку (рис. 4).
Динаміка реалізації у розрізі ГО
Скориставшись даними цієї діаграми можемо отримати інформацію щодо динаміки реалізації певного товару у обраних ГО. На графіку реалізація у окремій ГО відображається лінією певного кольору. Переглянути більш докладну інформацію можна, натиснувши посилання Детальніше (рис. 5):
Рис. 5
Навівши курсор на точку графіка, можна переглянути назву ГО, дату та суму, на яку зареєстровано чеки. Щоб змінити параметри побудови графіка необхідно обрати потрібні параметри на панелі фільтру.
Отже, користуючись розділом Аналітика по реалізованим товарам Ви можете проаналізувати реалізацію товарів по групам за обраний період та дізнатися, яка частка виручки припадає на певну групу товарів. Крім того, можна аналізувати динаміку реалізації по обраним товарам у розрізі суми та кількості та динаміку продажу в розрізі господарських одиниць.
Користуйтесь Аналітикою від Cashalot, отримуйте максимум інформації щодо своїх бізнес процесів.