ПРРО Cashalot із радістю повідомляє своїм користувачам про новий модуль “Замовлення”, який нещодавно з'явився у програмі. Чим він буде вам корисний, та чому ним варто скористатися вже зараз — читайте далі у матеріалі.
Кому знадобиться модуль “Замовлення”?
Новий модуль "Замовлення" створено для тих, хто прагне автоматизувати та спростити процеси роботи з попередніми замовленнями й обробки продажів. Незалежно від сфери вашого бізнесу, цей інструмент стане незамінним помічником для організації видачі товарів, доставки кур'єрами та надання послуг.
Роздрібна торгівля
- Магазини електроніки, одягу, побутової техніки.
- Оперативна обробка замовлень та видача товарів клієнтам.
Ресторани, кафе, доставки їжі
- Попередні замовлення страв із видачею в ресторані чи доставкою до дверей клієнта.
Сервісні послуги
- Салони краси, барбершопи, СТО, пральні.
- Легкий контроль записів і розрахунків клієнтів.
Медичні та освітні послуги
- Приватні клініки, стоматології, навчальні центри.
- Оптимізація прийомів і консультацій.
Що вміє модуль "Замовлення"?
Попередні замовлення: створюйте замовлення заздалегідь, редагуйте та відстежуйте їхній статус.
Автоматизація чеків: на основі замовлень автоматично створюйте та реєструйте електронні чеки.
Вибір способу видачі: замовлення можна призначати на конкретного касира, який буде здіснювати видачу або кур’єра, що доставляє товар покупцеві.
Доступна інтеграція: замовлення з CRM-системи будуть автоматично з’являтись у особистому кабінеті ПРРО Cashalot.
Ідеальний для послуг за записом та інтернет-магазинів: підходить для бізнесів, які працюють за попереднім бронюванням.
Як це працює?
В особистому кабінеті ПРРО Cashalot з’явився новий розділ — “Замовлення”. Тут ви зможете вести перелік запланованих робіт, бачити їхніх виконавців, контролювати статус замовлення, таким чином, контролювати весь бізнес- процес. Після погодження менеджером, замовлення передається в робоче місце касира (точка видачі, кур’єр, адміністратор залу тощо), де безпосередній виконавець видає клієнту та реєструє автоматично створений на основі замовлення фіскальний чек.
До слова, нова функція “Замовлення” буде доступна і в мобільному додатку Cashalot. Особливо корисним модуль стане для кур'єрів.
Своєю чергою, користувачам, які мають облікову систему і ведуть свій реєстр замовлень там, не потрібно заходити до Кабінету користувача, щоб планувати, редагувати, реєструвати свої замовлення. Адже все це користувач робить у своїй обліковій системі. Допоможе з'єднати вашу облікову систему й Кабінет користувача наше АРІ.
Приклади застосування модулю
- Інстаграм-магазин приймає замовлення через дірект, менеджери спілкуються з клієнтом і заповнюють Реєстр замовлень в особистому кабінеті Cashalot та призначають виконавців по кожному замовленню. Виконавець бачить це сформоване замовлення у своєму мобільному застосунку Cashalot, або на комп’ютері в РМК, збирає на складі посилку і відправляє клієнтові. Виконавець може зробити автоматичну реєстрацію чеку при отриманні клієнтом товару на Новій пошті, або фіскалізувати вручну. Власник магазину контролює в кабінеті виконання задач, і завжди бачить актуальний статус по кожній.
- Адміністратор салону краси приймає замовлення по телефону і вносить їх в новий модуль ПРРО. Вказує всі обрані клієнтом послуги та призначає виконавця. Кожного ранку (або в будь-який інший час) інформація про всі замовлення потрапляє в РМК і після того, як клієнт відвідав салон та отримав замовлені послуги, програмна каса автоматично формує та реєструє чек в ДПС.
- Підприємство має власну CRM-систему, яка містить інформацію про товари, їх ціни, умови постачання і розподіл по складам. Для проведення продажів і фіскалізації чеків використовує ПРРО Cashalot, інтегроване зі своєю CRM через API. Функціонал модулю Реєстр замовлень дозволяє створювати перелік замовлень у вашій звичній CRM-системі клієнта, вибирати виконавця і бачити статус по кожному замовленню. Виконавець отримує замовлення в своєму робочому місці касира — в мобільному ПРРО Cashalot або на комп’ютері, здійснює продаж і фіскалізує чек відповідно до вже готової заявки, яку отримав від менеджера. Менеджер підприємства в своїй обліковій системі бачить актуальний статус по продажам і по кожному виконавцю.
Чому ваш бізнес потребує модуль "Замовлення"?
- Швидше обслуговування: мінімум ручної роботи — максимум автоматизації.
- Покращення клієнтського сервісу: зручність для покупців та партнерів.
- Економія часу: простий процес створення та видачі замовлень.
- Гнучкість: підходить для будь-якого формату роботи.
Спробуйте роботу з модулем "Замовлення" вже сьогодні — залиште рутину нам та зосередьтесь на розвитку бізнесу!
Маєте додаткові запитання? Звертайтеся до відділу продажу програмної каси Cashalot або до наших партнерів із продажу у вашому регіоні.
Телефони відділу продажу:
+380 67 344 07 44
+380 44 344 07 44
Знайти партнера у вашому регіоні можна тут.