Як працюватиме технічна підтримка Cashalot на свята?

26.12.2023
1005

Плануєте працювати у період новорічних свят? Тоді рекомендуємо ознайомитись завчасно із графіком роботи технічної підтримки програмної каси Cashalot у святкові та передсвяткові дні.

Працюємо щодня 29.12, 30.12, 31.12 та 01.01 з 9:00 до 24:00.

Нагадуємо також номери телефонів нашої техпідтримки: 

+38 (044) 201-06-46
+380 (067) 201-06-46

Бажаємо спокійних свят і мінімум робочих турбот! 

Інші новини

16.12.2024
У Кабінеті Cashalot з’явився новий розділ – Замовлення
Новий розділ Замовлення у Кабінеті Cashalot надає можливість створювати, редагувати та відстежувати замовлення покупців.
Детальніше
24.05.2022
Статистика по чекам продажу - аналізуємо разом із Cashalot
Модуль Аналітика від Cashalot містить такий розділ, як Статистика по чекам продажу. Про те, як працює цей розділ, його можливості - розглянемо у нашому матеріалі.
Детальніше
06.03.2025
Рядок «Решта» в чеках: чи обов'язково його відображати?
То що ж із відображенням рядка «Решта» в оновленій формі чека? Роз’яснення від податківців і не тільки.
Детальніше
19.08.2022
Під час відкриття зміни на ПРРО надходить повідомлення про відсутність ГО: що робити?
Які дії СГ, у разі, якщо на зареєстрований ПРРО, під час відкриття зміни, надходить повідомлення «Відсутні господарські одиниці»?
Детальніше
26.12.2022
Оплата за неотриманий товар карткою, а повернення коштів – готівкою: чи можливо?
Чи має право СГ повернути кошти готівкою за неотриманий товар (ненадану послугу), якщо оплата проводилася через РРО з використанням банківської платіжної картки (POS-терміналу)?
Детальніше
Cashälot
в ефірі