«Аналітика» у Cashalot — надійний помічник у веденні бізнесу

12.01.2024
414

Початок нового року — це хороша нагода провести детальний аналіз показників минулого року для свого бізнесу, щоб, за необхідності, щось змінити в цьому році. 

Річна аналітика бізнесу — це важливий процес, за допомогою якого підприємці оцінюють свій бізнес за минулий рік. Вона містить аналіз фінансових показників: продажі, витрати та прибуток, а також нефінансові показники: задоволеність клієнтів, продуктивність праці та інновації.

Існує кілька причин, чому підприємцям важливо проводити річну аналітику свого бізнесу:

  • Це допомагає підприємцям відстежувати свій прогрес. Річна аналітика дає підприємцям можливість побачити, як їхній бізнес розвивався протягом року. Це може допомогти зрозуміти, які стратегії працюють, а які ні.
  • Це допомагає підприємцям виявляти проблеми. Річна аналітика може допомогти підприємцям виявити проблеми у своєму бізнесі, які вони можуть не помітити в іншому випадку. Наприклад, аналітика може показати, що продажі зменшуються, або витрати зростають.
  • Це допомагає підприємцям приймати обґрунтовані рішення. Річна аналітика може допомогти підприємцям приймати обґрунтовані рішення про майбутнє свого бізнесу.

Річна аналітика бізнесу — це той важливий інструмент, який може допомогти підприємцям досягти успіху, адже вона допомагає підприємцям відстежувати свій прогрес, виявляти проблеми та приймати обґрунтовані рішення.

«Аналітика» від Cashalot 



Успішний підприємець використовує аналітику для вдосконалення своїх продуктів та покращення послуг, обслуговування клієнтів та діагностики ринку. Інструменти розділу «Аналітика» в Cashalot допоможуть вам використовувати всі можливості сучасних програмних РРО. 

Тож, зараз для проведення аналізу свого бізнесу, підприємцю не потрібно витрачати зайвих зусиль та часу, задіюючи всі можливі та неможливі ресурси власного мозку і ще кількох помічників. Завдяки, модулю «Аналітика», що є частиною ПРРО Cashalot, кожен підприємець може легко проаналізувати стан своїх продажів за будь-який період. У власному особистому кабінеті можна легко відстежувати всі показники, аналізувати інформацію, вчасно приймати управлінські рішення та користуватися іншими корисними функціями. 

Все, що потрібно зробити — просто перейти до модуля «Аналітика» і обрати потрібний звіт: «Статистика по чеках продажу», «Аналітика по реалізованих товарах», «Статистика по Z-звітах» тощо. Крім того, усі необхідні вам аналітичні дані доступні у вигляді графічного зображення та детальної інформації у зручному табличному вигляді просто на вашому екрані. Важливо — користування «Аналітикою» в Cashalot безоплатне для усіх клієнтів ПРРО Cashalot. 

Статистика по чеках продажу

Розділ забезпечить підприємця інформацією про години активності покупців у кожній точці продажу, пікові навантаження, завантаженість продавців. Такі висновки можна робити, маючи можливість переглянути інформацію про величину чеків, проаналізувати кількість чеків та їх суми по днях і годинах, відстежувати величину середнього чека за обраний період. Крім того, в обраному періоді можна додатково аналізувати дані у розрізі господарської одиниці, ПРРО, касирів, за видами та способами оплати. 

Статистика по чеках повернення

Володіти інформацією про повернення товару замало, важливо також правильно її аналізувати. Тому цей розділ надає змогу переглянути інформацію щодо кількості зареєстрованих видаткових чеків та суми повернень, даних про величину чеків повернення, відстежувати величину середнього чека повернення за обраний період та дізнатися, які товари повертають найчастіше. Це дасть змогу зʼясувати причину повернень, щоб згодом покращити якість товарів чи обслуговування і зменшити кількість повернень.  

Аналітика щодо реалізованих товарів