Штрихкод акцизної марки при продажу коктейлів у касовому чеку

01.11.2023
1614

Податківці ГУ ДПС у Київській області в індивідуальній податковій консультації від 24.10.2023 р. 3699/ІПК/10-36-07-08-06 (Єдиний реєстр ІПК) у відповідь на питання:

  • «Яким чином має відображатися у фіскальному касовому чеку цифрове значення штрихового коду акцизної марки на алкогольний напій, що продається на розлив або приготуванні алкогольних коктейлів з відкупорених раніше пляшок: один раз при відкупорюванні пляшки, чи у кожному фіскальному чеку при наливі порцій алкоголю з цієї пляшки або приготуванні алкогольного коктейлю?», зазначили наступне.

Для підакцизної групи товарів встановлено особливий режим програмування, який не передбачає можливості використовувати назву однорідної групи (горілка, вино, сигарети тощо), а вимагає зазначати в чеках РРО/ПРРО, які супроводжують продаж таких товарів, саме найменування конкретної одиниці підакцизного товару з обов’язковим відображенням в таких чеках, окрім найменування, їх кодів згідно з УКТ ЗЕД, ціни та кількості, у тому числі відображення реквізитів марки акцизного податку (серія та номер). 

У разі, як приклад, якщо клієнт купує коктейль «Піранья», у складі якого горілка «Аbsolut» 0,04 л, маркована маркою акцизного податку AAYY0001, та шоколадний лікер «Baileys», маркований маркою акцизного податку AAYY0002 – 0,03 л, то відображення у фіскальному чеку, при першому відкритті алкогольних напоїв, має вигляд: 

У фіскальному касовому чеку, сформованому на ПРРО Cashalot, буде відображено продаж алкогольного коктейлю так: 

Отже, при програмуванні алкогольної продукції, що використовується у приготуванні коктейлів, слід забезпечити введення даних/сканування марки акцизного податку для відображення її реквізитів у розрахунковому документі при відкупорюванні такої продукції, в межах першого відкриття (відкорковування, відкупорювання) для приготування першої порції коктейлю або продажу її на розлив. 

При подальшому продажу алкогольного напою на розлив або використанні його у приготуванні коктейлів з пляшки/тари, за умови, що марка акцизного податку вже була відсканована при її відкриті (відкорковуванні, відкупорюванні), в подальшому не потрібно відображати реквізити такої марки у розрахункових документах до закінчення алкогольного напою у відкритій пляшці/тарі. 

При цьому податківці зауважили, що відповідно до п. 52.2 Податкового кодексу України податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію та діє в межах законодавства, яке було чинним на момент надання такої консультації. 

Інші новини

20.10.2022
Щодо необхідності відображення в чеках РРО/ПРРО усіх обов’язкових реквізитів
ДПС вкотре звертає увагу на необхідності відображення в чеках РРО/ПРРО усіх обов’язкових реквізитів, особливо в частині використання режиму програмування підакцизних товарів із заз...
Детальніше
05.03.2021
ПРРОфіт для бізнесу — програмний РРО замість традиційних кас
ПРРОфіт для бізнесу — програмний РРО замість традиційних кас
Детальніше
21.12.2022
Увага! Обмеження у роботі програмного РРО Cashalot
Повідомляємо, що у зв’язку із переїздом обладнання провайдера, доступ до бекофісу ПРРО Cashalot буде тимчасово обмежений.
Детальніше
18.09.2023
Який порядок та термін реєстрації ПРРО?
Податківці нагадали, який порядок та термін реєстрації ПРРО.
Детальніше
Cashälot
в ефірі