Штрихкод акцизної марки при продажу коктейлів у касовому чеку

01.11.2023
696

Податківці ГУ ДПС у Київській області в індивідуальній податковій консультації від 24.10.2023 р. 3699/ІПК/10-36-07-08-06 (Єдиний реєстр ІПК) у відповідь на питання:

  • «Яким чином має відображатися у фіскальному касовому чеку цифрове значення штрихового коду акцизної марки на алкогольний напій, що продається на розлив або приготуванні алкогольних коктейлів з відкупорених раніше пляшок: один раз при відкупорюванні пляшки, чи у кожному фіскальному чеку при наливі порцій алкоголю з цієї пляшки або приготуванні алкогольного коктейлю?», зазначили наступне.

Для підакцизної групи товарів встановлено особливий режим програмування, який не передбачає можливості використовувати назву однорідної групи (горілка, вино, сигарети тощо), а вимагає зазначати в чеках РРО/ПРРО, які супроводжують продаж таких товарів, саме найменування конкретної одиниці підакцизного товару з обов’язковим відображенням в таких чеках, окрім найменування, їх кодів згідно з УКТ ЗЕД, ціни та кількості, у тому числі відображення реквізитів марки акцизного податку (серія та номер). 

У разі, як приклад, якщо клієнт купує коктейль «Піранья», у складі якого горілка «Аbsolut» 0,04 л, маркована маркою акцизного податку AAYY0001, та шоколадний лікер «Baileys», маркований маркою акцизного податку AAYY0002 – 0,03 л, то відображення у фіскальному чеку, при першому відкритті алкогольних напоїв, має вигляд: 

У фіскальному касовому чеку, сформованому на ПРРО Cashalot, буде відображено продаж алкогольного коктейлю так: 

Отже, при програмуванні алкогольної продукції, що використовується у приготуванні коктейлів, слід забезпечити введення даних/сканування марки акцизного податку для відображення її реквізитів у розрахунковому документі при відкупорюванні такої продукції, в межах першого відкриття (відкорковування, відкупорювання) для приготування першої порції коктейлю або продажу її на розлив. 

При подальшому продажу алкогольного напою на розлив або використанні його у приготуванні коктейлів з пляшки/тари, за умови, що марка акцизного податку вже була відсканована при її відкриті (відкорковуванні, відкупорюванні), в подальшому не потрібно відображати реквізити такої марки у розрахункових документах до закінчення алкогольного напою у відкритій пляшці/тарі. 

При цьому податківці зауважили, що відповідно до п. 52.2 Податкового кодексу України податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію та діє в межах законодавства, яке було чинним на момент надання такої консультації. 

Інші новини

01.11.2023
Штрихкод акцизної марки при продажу коктейлів у касовому чеку
Яким чином має відображатися у фіскальному касовому чеку цифрове значення штрихового коду акцизної марки на алкогольний напій, що продається на розлив або приготуванні алкогольних...
Детальніше
26.04.2023
До уваги платників податків, які у своїй діяльності використовують РРО
Чи встановлені обмеження розрахунків готівкою між фізособами та ФОП, які в своїй діяльності використовують РРО?
Детальніше
13.09.2022
Застосування РРО/ПРРО в період воєнного стану
В умовах воєнного стану суб’єкти господарювання, які здійснюють торгівлю товарами/послугами, як і раніше, повинні застосовувати РРО/ПРРО.
Детальніше
20.10.2022
Щодо необхідності відображення в чеках РРО/ПРРО усіх обов’язкових реквізитів
ДПС вкотре звертає увагу на необхідності відображення в чеках РРО/ПРРО усіх обов’язкових реквізитів, особливо в частині використання режиму програмування підакцизних товарів із заз...
Детальніше
21.10.2022
Досвід використання ПРРО Cashalot
За цей час у Cashalot відбулось чимало трансформацій, які зробили роботу з касою значно приємнішою і легшою. Водночас, випробувати ПРРО в дії вдалося багатьом напрямкам бізнесу.
Детальніше
Cashälot
в ефірі